مشکل سن مشاوران جوان

در قسمت اول مقاله‌ی مشاوران جوان و راه حلِ عدم اعتماد برخی از مردم به آن‌ها- بخش اول، چندین تکنیک برای افزایش میزان تأثیرگذاری بر مشتری، پیش از برخورد اول و نیز در حین برخورد اول را با ذکر جزئیات توضیح دادیم.

در مورد تکنیک‌های لباس پوشیدن مشاور جوان خانم و آقا و نیز طرز سلام و احوال‌پرسی در برخورد اول، راه‌کارهایی بیان کردیم.

در ادامه گفتیم که اگر با شکِ مشتری از نظر بیم از کم‌تجربه بودن شما در مشاوره، به خاطر جوانی‌تان روبرو شدید؛ چه پاسخی به مشتری بگویید و چگونه روحیه‌ی قوی خود را به او نشان بدهید.

اکنون در بخش دوم این مقاله سرنخ‌های کاربردی دیگری را برای جلب اطمینان مشتریان درباره‌ی مشاوران، مربیان و کوچ‌های جوان، در اختیارتان قرار می‌دهیم.

به‌عنوان یک مشاور جوان اعتماد به نفس و توانایی مذاکره و همدلی خود را افزایش دهید

سرمایه‌گذاری شما بر روی بالا بردن توانایی‌های ارتباطی خودتان اعم از اصول و فنون مذاکره، آگاهی از زبان بدن و شخصیت شناسی، در حقیقت سرمایه‌گذاری شما در زمینه‌ی بازاریابی است.

بدون دریافت آموزش‌های حرفه‌ایِ ارتباط با انسان‌ها، کار دشواری در جلب اعتماد افراد در پیش خواهید داشت.

در اینجا می‌خواهیم به چگونگی ایجاد همدلی یک مشاور جوان با مشتری در اولین برخورد بپردازیم.

(اگر عضو پلن دوم اشتراک ویژه نیستید می‌توانید مجموعه‌ی 2 قسمتی این مقاله را جداگانه و با هزینه‌ی کمتر از فروشگاه تهیه کنید. لینک محصول)

اگر به ادامه‌ی این محتوا دسترسی ندارید عضو شوید

«پلن دوم اشتراک ویژه» 

  مشاهده‌یِ تمام مطالب غیر رایگانِ ماه‌های قبل، به اضافه‌ی مطالعه‌ی هر ماه، سه الی شش مقاله‌ی کاملاً کاربردی و تخصصی برای مشاوران و مربیان بیزنس‌ها (جمعاً هر ماه 4500 کلمه مقالات جدید) یک ماه دسترسی به تمامی مقالات،

29 هزار تومن.

اعضا، برای ورود به بخش مطالب اشتراک ویژه لطفاً ایمیلی را که با آن در سایت ثبت نام کرده‌اند و رمز ورود مربوطه را در فرم زیر وارد فرمایند:


×
افزایش درآمد کوچ

بازاریابی بزرگ برای کوچ‌های بزرگ!

  • در بدترین وضعیت 30 درصد به مشتریانتان اضافه کنید!
سفارش / دسترسی
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − پانزده =