چه مواقعی باید در نقش یک مشاور ظاهر شویم؟

این سؤال که چگونه مشاور شویم به حد کافی پیچیده هست تا چه رسد به این‌که دو موردِ کوچ و منتور بودن را نیز به آن بیفزاییم.

جوهره‌ی تعالیم این آموزش مفید، یعنی این موضوع که چه وقت باید مشاور و چه وقت باید کوچ و چه هنگام باید منتور باشیم؛ متعلق به مشاور و مربی ماهری به نام آقای (چارلز فرومن) Charles Furman است. با آنلاین محتوا به درآمد خود بیفزایید.

چه وقت مشاور، کِی منتور و چه هنگام کوچ باشیم؟

شما چه مشاوری کهنه‌کار باشید و چه تازه‌کار، چه مشتریانتان هنرجویانی بسیار جوان باشند یا صاحبان مسنِ کسب‌وکارهای بزرگ، در ابتدا نه با هنرجو سر و کار دارید و نه با مدیران کسب‌وکارها!

درست متوجه شدید؛ شما ابتدا با

اگر به ادامه‌ی این محتوا دسترسی ندارید عضو شوید

«پلن دوم اشتراک ویژه» 

  مشاهده‌یِ تمام مطالب غیر رایگانِ ماه‌های قبل، به اضافه‌ی مطالعه‌ی هر ماه، سه الی شش مقاله‌ی کاملاً کاربردی و تخصصی برای مشاوران و مربیان بیزنس‌ها (جمعاً هر ماه 4500 کلمه مقالات جدید) یک ماه دسترسی به تمامی مقالات،

29 هزار تومن.

اعضا، برای ورود به بخش مطالب اشتراک ویژه لطفاً ایمیلی را که با آن در سایت ثبت نام کرده‌اند و رمز ورود مربوطه را در فرم زیر وارد فرمایند:


×
افزایش درآمد کوچ

بازاریابی بزرگ برای کوچ‌های بزرگ!

  • در بدترین وضعیت 30 درصد به مشتریانتان اضافه کنید!
سفارش / دسترسی
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − نه =