جذب مشتریان شکاک مشاوره

شاید شما هم با تمام تبلیغات و توضیحات منطقی و مستند که به‌عنوان یک مشاور، مربی یا کوچ ارائه می‌دهید باز احساس می‌کنید که در جذب مشتریان شکاک مشاوره با مشکل مواجه هستید.

اهمیت توانایی جذب مشتریان شکاک مشاوره با توجه به وضعیت اقتصادی فعلی روزبه‌روز بیشتر می‌شود.

این مشکل، گاه برای شما در حالتی ادامه می‌یابد که می‌بینید با وجود نیاز قطعیِ مشتری مشاوره به خدمات شما، باز در خریداری این خدمات، دو دل است و بدتر آنکه دقیقاً هم نمی‌داند چرا؟!

ضرب‌المثل مشهوری هست که می‌گوید: «مار گزیده از ریسمان سیاه و سفید می‌ترسد.»

در این مقاله به‌طور مختصر و مفید، شگردی مطرح می‌شود که با استفاده از آن بتوانید این سد بتون‌آرمه‌‌ایِ شک و دودلی مشتریان شکاک مشاوره (حتی از نوع بدگمان‌ترینِ آن‌ها) را بشکنید.

این شگرد، در مورد مشتریان شکاکِ دیگر کسب‌وکارها نیز قابلیت استفاده را دارد ولی تأثیر صددرصدیِ آن برای مشتریان شکاک یا بدگمانِ مشاوران، کوچ‌ها و مربیان است.

برای جذب مشتریان شکاک مشاوره یک شگرد را با  سه پرسش اجرا کنید!

جذب-مشتریان-شکاک-مشاوره

جذب-مشتریان-شکاک-مشاوره

اگر به ادامه‌ی این محتوا دسترسی ندارید عضو شوید

«پلن دوم اشتراک ویژه» 

 

مشاهده‌یِ تمام مطالب غیر رایگانِ ماه‌های قبل، به اضافه‌ی مطالعه‌ی هر ماه، سه الی شش مقاله‌ی کاملاً کاربردی و تخصصی برای مشاوران و مربیان بیزنس‌ها (جمعاً هر ماه 4500 کلمه مقالات جدید) یک ماه دسترسی به تمامی مقالات،

29 هزار تومن.

اعضا، برای ورود به بخش مطالب اشتراک ویژه لطفاً ایمیلی را که با آن در سایت ثبت نام کرده‌اند و رمز ورود مربوطه را در فرم زیر وارد فرمایند:


0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − 19 =