سوالهای مشاوره مخصوص مشتریان مسئله دار

در قسمت قبلی این سری مقالات، سوالهای مشاوره را در قالب سه سؤال غلط و سه سؤال درست و طلایی که باید به‌عنوان مشاور از مشتریان مشاوره بپرسید، تجزیه‌وتحلیل کردیم.

در این قسمت می‌پردازیم به مشتریان مسئله داری که برای مشاوره به نزد شما می‌آیند، منظور از مشتریان مسئله دار افرادی هستند که دارای خطوط قرمز و گرفتاری‌های خاصی هستند، طوری که شاید حتی نخواهند موضوع را کاملاً شفاف به شما بگویند.

لازم است شما به‌عنوان یک مشاور با این نوع مشتریان مسئله دار دو سؤال بسیار حساس مطرح کنید.

2 سؤال خاص که باید از مشتریان مسئله دار بپرسید

 

اگر به ادامه‌ی این محتوا دسترسی ندارید عضو شوید

«پلن دوم اشتراک ویژه» 

 

مشاهده‌یِ  مقالات اختصاصیِ افزایش مهارت و درآمد بیزنس‌ها 

فقط 20 هزار تومن  (یک ماه)

اعضا، برای ورود به بخش مطالب اشتراک ویژه لطفاً ایمیلی را که با آن در سایت ثبت نام کرده‌اند و رمز ورود مربوطه را در فرم زیر وارد فرمایند:


×
افزایش درآمد کوچ

بازاریابی بزرگ برای کوچ‌های بزرگ!

  • در بدترین وضعیت 30 درصد به مشتریانتان اضافه کنید!
سفارش / دسترسی
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − 15 =