سوالهای مشاوره مخصوص مشتریان مسئله دار

در قسمت قبلی این سری مقالات، سوالهای مشاوره را در قالب سه سؤال غلط و سه سؤال درست و طلایی که باید به‌عنوان مشاور از مشتریان مشاوره بپرسید، تجزیه‌وتحلیل کردیم.

در این قسمت می‌پردازیم به مشتریان مسئله داری که برای مشاوره به نزد شما می‌آیند، منظور از مشتریان مسئله دار افرادی هستند که دارای خطوط قرمز و گرفتاری‌های خاصی هستند، طوری که شاید حتی نخواهند موضوع را کاملاً شفاف به شما بگویند.

لازم است شما به‌عنوان یک مشاور با این نوع مشتریان مسئله دار دو سؤال بسیار حساس مطرح کنید.

2 سؤال خاص که باید از مشتریان مسئله دار بپرسید

 

برای دسترسی عضو شوید

«پلن اول اشتراک ویژه» 

افزایش مهارت و درآمد بیزنس‌ها 

مشاهده‌یِ  30 مقاله‌ی کاملاً اختصاصی

فقط 20 هزار تومن 

همیشه برای ورود به سایت از ایمیلی که با آن ثبت نام کرده‌اید استفاده کنید

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

17 + 8 =