پیام بازریابی قوی

به‌عنوان یک مشاور، مربی یا کوچ، چگونه می‌توانید یک پیام بازاریابی واقعاً جذاب برای کسب‌وکار خود به وجود بیاورید؟

در این مقاله و در گام بعدی برای ایجاد سیستمی که تعداد زیادی مشتری مشاوره یا هنرجو برایتان به وجود بیاورد، به توضیح طرز ایجاد پیام بازاریابی در صنعت مشاوره و مربی‌گری و بیان فرمول آن خواهیم پرداخت.

با آنلاین محتوا به‌روزتر باشید.

مقدمات یک پیام بازاریابی جذاب

پیام بازاریابی قوی نیاز به مقدماتی دارد.

ابتدا طبق آموزش قسمت قبلی سلسله مقالات بازاریابی مشاوره باید بتوانید مشتری واقعی و ایدئال مشاوره را تشخیص دهید.

اگر مواردی را که در قسمت اول این مقاله مبنی بر تشخیص مشتری ایدئال خود و تشخیص مشتری واقعی مشاوره گفته شد به‌درستی انجام داده باشید، ایجاد یک پیام بازاریابی جذاب برای مشتری مطلوب شما کار سختی نخواهد بود؛ چون اطلاعات مورد لزوم اولیه را برای این کار خواهید داشت.

برای این‌که بتوانید یک پیام مارکتینگ جذاب برای مشاوره، مربی‌گری و کوچینگ داشته باشید، می‌توانید از این فرمولِ کاملاً کاربردی استفاده کنید.

از نتیجه خیلی راضی خواهید شد و خواهید دید که افراد بیشتری برای پرسیدن سؤالاتی با شما تماس می‌گیرند.

فقط باید به‌جای کلمات داخل پرانتز جمله‌ی فعلی، نام و توانایی‌های خود و آنچه برای مشتری شما مناسب‌تر و جذاب‌تر خواهد بود را به ترتیب در جای خودشان بنوییسید.

فرمول پیام بازاریابی

فرمول پیام بازاریابی مشاوران، مربیان و کوچ‌ها

 

اگر به ادامه‌ی این محتوا دسترسی ندارید عضو شوید

«پلن دوم اشتراک ویژه» 

  مشاهده‌یِ تمام مطالب غیر رایگانِ ماه‌های قبل، به اضافه‌ی مطالعه‌ی هر ماه، سه الی شش مقاله‌ی کاملاً کاربردی و تخصصی برای مشاوران و مربیان بیزنس‌ها (جمعاً هر ماه 4500 کلمه مقالات جدید) یک ماه دسترسی به تمامی مقالات،

29 هزار تومن.

اعضا، برای ورود به بخش مطالب اشتراک ویژه لطفاً ایمیلی را که با آن در سایت ثبت نام کرده‌اند و رمز ورود مربوطه را در فرم زیر وارد فرمایند:


×
افزایش درآمد کوچ

بازاریابی بزرگ برای کوچ‌های بزرگ!

  • در بدترین وضعیت 30 درصد به مشتریانتان اضافه کنید!
سفارش / دسترسی
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 2 =