شناختن مشتری واقعی مشاوره

مشتری مشاوره را چطور می‌شناسید؟ منظورمان مشتری واقعی مشاوره است.

آیا مطمئن هستید که می‌توانید مشتریان مشاوره را به‌موقع و به‌درستی بشناسید؟

چطور می‌توانید مشتریان مشاوره بیافرینید؟!

در قسمت قبلی و در بخش اول سلسله مقالات بازاریابی مشاوره توضیح دادیم که چرا باید یک سیستم ایجاد مشتریان بالقوه داشته باشید و از پنج مورد که باید زیربنای این سیستم باشند اسم بردیم.

در این مقاله نخستین عامل برای ایجاد سیستم جذب مشتری برای مشاوران، مربیان و کوچ‌ها را آموزش می‌دهیم. این عامل عبارت است از طرز تشخیص مشتری واقعی مشاوره در کوتاه‌ترین زمان ممکن.

پس از آن در قسمت‌های بعدی این سلسله مقالات برحسب الگوی مشتری ایدئال شما، راه‌های به وجود آوردن مشتریان مشاوره را توضیح خواهیم داد.

توضیح این نکته ضروری است که تکنیک‌های این سلسله مقالات برای مشاوران، کوچ‌ها و مربیان قابل استفاده است و ما تنها برای اختصار کلام است که در متن مقاله‌ها فقط طیف مشاوران را خطاب قرار داده‌ایم.

چگونه مشتری ایدئال مشاوره را بشناسیم؟

مشاوره و مشتری ایدئال

مشاوره و مشتری ایدئال

نخستین قدم برای به وجود آوردن مشتری خدمات مشاوره با شناختن مشتری ایدئال شما شروع می‌شود.

برای شناختن دقیق‌تر مراجعه‌کنندگان برای دریافت خدمات مشاوره، می‌توانید با معیارهایی که خواهیم گفت آن‌ها را بسنجید تا ببینید که آیا آن شخص یا شرکت می‌تواند مشتریِ ایدئالی برای شما باشد یا خیر.

اگر به ادامه‌ی این محتوا دسترسی ندارید عضو شوید

«پلن دوم اشتراک ویژه» 

  مشاهده‌یِ تمام مطالب غیر رایگانِ ماه‌های قبل، به اضافه‌ی مطالعه‌ی هر ماه، سه الی شش مقاله‌ی کاملاً کاربردی و تخصصی برای مشاوران و مربیان بیزنس‌ها (جمعاً هر ماه 4500 کلمه مقالات جدید) یک ماه دسترسی به تمامی مقالات،

29 هزار تومن.

اعضا، برای ورود به بخش مطالب اشتراک ویژه لطفاً ایمیلی را که با آن در سایت ثبت نام کرده‌اند و رمز ورود مربوطه را در فرم زیر وارد فرمایند:


×
افزایش درآمد کوچ

بازاریابی بزرگ برای کوچ‌های بزرگ!

  • در بدترین وضعیت 30 درصد به مشتریانتان اضافه کنید!
سفارش / دسترسی
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × چهار =