استراتژی پیشنهادات مشاوره ای

تا چه حد به نحوه‌ی ارائه‌ی پیشنهادات مشاوره ای خود در واقعیت فکر کرده‌اید؟

خیلی از مشاوران، مربیان و کوچ‌ها یک سقف حداقل و حداکثر در ذهن خود دارند و پیشنهادات مشاوره ای را واگذار به وقتی می‌کنند که مشتری را بشناسند و قیمت بدهند.

در مقاله‌ی قبلی طرز ساختن یک پیام بازاریابی قوی و مختص مشاوران و کوچ‌ها را با ذکر فرمول چند بخشی آن توضیح دادیم.

در این مقاله، به بیان عناوینِ عناصری که استراتژی پیشنهادات مشاوره ای شما را خواهند ساخت می‌پردازیم.

با آنلاین محتوا از 30 تا 100 درصد به درآمد خود بیفزایید.

داشتن استراتژی در پیشنهادات مشاوره ای به چه درد مشاوران و کوچ‌ها می‌خورد؟

داشتن استراتژی مشخص برای پیشنهاد مشاوره ای به یک مشاور، کوچ یا مربی از نظر صرفه‌جویی در زمان، افزایش قدرت تأثیرگذاری و درآمد، کمک بسیاری می‌کند.

قدم‌هایی که باید برای ایجاد یک استراتژی پیشنهاد مشاوره ای بردارید عبارت‌اند از:

پیشنهادات مشاوره ای

پیشنهادات مشاوره ای

اگر به ادامه‌ی این محتوا دسترسی ندارید عضو شوید

«پلن دوم اشتراک ویژه» 

  مشاهده‌یِ تمام مطالب غیر رایگانِ ماه‌های قبل، به اضافه‌ی مطالعه‌ی هر ماه، سه الی شش مقاله‌ی کاملاً کاربردی و تخصصی برای مشاوران و مربیان بیزنس‌ها (جمعاً هر ماه 4500 کلمه مقالات جدید) یک ماه دسترسی به تمامی مقالات،

29 هزار تومن.

اعضا، برای ورود به بخش مطالب اشتراک ویژه لطفاً ایمیلی را که با آن در سایت ثبت نام کرده‌اند و رمز ورود مربوطه را در فرم زیر وارد فرمایند:


×
افزایش درآمد کوچ

بازاریابی بزرگ برای کوچ‌های بزرگ!

  • در بدترین وضعیت 30 درصد به مشتریانتان اضافه کنید!
سفارش / دسترسی
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + نوزده =