در انتظار تماس مشتری با مشاوران و کوچ ها

مشاوران و کوچ ها ، رکود و روحیه‌ شاید تیتر عجیبی باشد ولی این روزها با دیدن برخی صحنه‌های کسب‌و‌کار به این موضوع فکر می‌کنم که شاید مشاور  و کوچ نیز باید به فکر تقویت روحیه و تاب آوری بیشتر باشد.

.بهتر است به  جدیت به فکر ایجاد سیستم بازاریابی خود باشید.

نمی‌دانم آیا مشاوره شغل اصلی شما هست یا نه ولی اگر جزو آن عده از مشاوران یا کو چ ها هستید که تمام وقت به کار مشغولند به این پیشنهاد هرچند تکراری دوباره  باید فکر کنید:

خلق محتوای مناسب برای مشاوران ، کوچ ها و مربیان لازم است

اگر برای شغل مشاوره یا کوچینگ خود تولید محتوا نداشته باشید، در دانستگی‌های خود غرق خواهید شد.

ایام رکود اقتصادی می‌تواند بزرگ‌ترین ضربه‌های روحی را  به مشاوران، مربیان، کوچ‌ها و حتی مدرسان بزند.

اگر شما موفق به ارتباط محتوایی با مشتریان خود نشوید، رکود اقتصادی شما را دو چندان آزار خواهد داد.

تبعات مادی رکود اقتصادی بازارار مشاوره در هر حال آزاردهنده است.

علاوه بر مورد فوق، همپا نبودن رشد اقتصادی و رشد کسب‌و‌کارِ مشاوره‌ی شما با رشد فردی و علمی‌تان گاهی حتی می‌تواند ندامت از تحصیل یا از داشتن مدرک مشاوره‌ای که گرفته‌اید را در پی داشته باشد.

بنابراین ارتباط خود را با امور شغلی خود و با مشتریان حفظ کنید حتی اگر سفارشی نداشته باشید.

در روزهای کسادی بازار باید بتوانید روی برنامه‌های خود متمرکز بمانید.

برنامه ریزی و ارتباط گرفتن، خیلی بهتر از ماندن در حالت رکود است.

سعی کنید از طریق ایجادیک وب‌سایت یا حداقل یک شبکه‌ی اجتماعی، گروه مخاطبان خود را گرد آورید و به آن‌ها آموزش‌هایی بدهید.

توانایی و دانستگی مشاوران و کوچ ها باید تخلیه شود وگرنه مانده شده و روحشان را خواهد آزرد.

به‌طو رخلاصه، در دوره‌ی رکود اقتصادی مراقب باشید که هماهنگ نبودن رشد توانایی و اطلاعات شما با رشد مالی‌تان، روحیه‌ی شما را خراب نکند.

بهترین کار، تفکر در مورد بهینه کردن سیستم بازاریابی مشاوره‌ی شما است.

این روزها باید بسیار حرفه‌ای‌تر و  دقیق‌تر عمل کنید.

از مقاله‌های وب‌سایت آنلاین محتوا کمک بگیرید. برای افزایش درآمد مثلاً می‌توانید از این مقاله شروع کنید

برای افزایش مشتری و هنرجوی کوچینگ از طریق بازاریابی محتوایی با من تماس بگیرید تا مشاوره‌ی البته رایگان را در این مورد تقدیم کنم.

به امید دیدار.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 5 =