بازخورد گرفتن صحیح و نتیچه‌گیری درست

بازخورد گرفتن و نتیجه‌ی درست گرفتن از بازخوردها توسط شابلونی که در این مقاله آموزش داده می‌شود  بسیار سریع ، کاربردی و کامل است.

این شابلون و قالب بازخورد گرفتن می‌تواند مورد استفاده‌ی تمامی مدیران، مشاوران، کوچ‌ها و مربیان واقع شود.

با آنلاین محتوا همراه باشید.

قالب نتیجه بخش بازخورد گرفتن برای مشاوران ، مربیان و کوچ‌ها

فرض کنید به‌عنوان یک کوچ یا مشاور چند دقیقه بیشتر وقت ندارید تا از تعدادی کارکنان یا مدیران  یک شرکت یا افراد دست‌اندرکار یک کسب‌و‌کار بازخوردی در مورد موضوعی (هر موضوعی)  بگیرید.

دوباره فرض کنید که سمیناری دارید و می‌خواهید در باره‌ی یک مسئله یا ارئه از شرکت کنندگان بازخورد بگیرید طوری که بتوانید مثلا بازخورد پنجاه نفر را در چند دقیقه جمع‌بندی کنید و مطمئن باشید که افراد مقابل بازخورد دادن همه جانبه را بلدند و انجام داده‌اند؛ چه راهی برای این کار بلد هستید؟

در پایان این مقاله شما خواهید توانست در عرض چند دقیقه از یک گروه 50 نفره بازخورد گرفته و بعد، بازخوردهای آن‌ها را دقیقاً طبقه بندی کرده و برای آینده‌ی موضوع مور نظر برنامه‌ی درستی تهیه کنید.

زمان تمرین: پنج تا 10 دقیقه

تعداد شرکت کننده: از دو تا پنجاه نفر

سطح تسهیل: برای مشتریان و هنرجویان مبتدی

سطح راحتی: ایمن و اطمینان بخش

تعداد مراحل: شش مرحله

وسایل موردنیاز: قلم و کاغذهای چسبان یادداشت به تعداد شرکت کنتدگان (برای هر نفر حداقل سه برگ در سه رنگ مختلف). تخته وایت برد و ماژیک وایت برد.

مرحله‌ی اولِ تکنیک بازخورد گرفتن

رَوند بازخورد

اگر به ادامه‌ی این محتوا دسترسی ندارید عضو شوید

«پلن دوم اشتراک ویژه» 

  مشاهده‌یِ تمام مطالب غیر رایگانِ ماه‌های قبل، به اضافه‌ی مطالعه‌ی هر ماه، سه الی شش مقاله‌ی کاملاً کاربردی و تخصصی برای مشاوران و مربیان بیزنس‌ها (جمعاً هر ماه 4500 کلمه مقالات جدید) یک ماه دسترسی به تمامی مقالات،

29 هزار تومن.

اعضا، برای ورود به بخش مطالب اشتراک ویژه لطفاً ایمیلی را که با آن در سایت ثبت نام کرده‌اند و رمز ورود مربوطه را در فرم زیر وارد فرمایند:

×
افزایش درآمد کوچ

بازاریابی بزرگ برای کوچ‌های بزرگ!

  • در بدترین وضعیت 30 درصد به مشتریانتان اضافه کنید!
سفارش / دسترسی
2 پاسخ
  1. حسن حسنی
    حسن حسنی گفته:

    همه جانبه بودن بازخوردها با این شابلون و روشی که گفتید درسته و ولی این که نظرات شرکت کنندگان حتما درست باشن که وجود نداره

    پاسخ
    • adminmohtava
      adminmohtava گفته:

      با سام و سپاس
      بله در هیچ موردی نمی‌شه سطح کیفی بازخوردهای مشتریان یا شاگردان را دقیق پیش بینی کرد ولی مشتریان یا مخاطبان یا شاگردان شما در هر سطحی از سواد و آگاهی که باشند شما با استفاده از روش توضیح داده شده در این مقاله خواهید تونست که همه جانبه ترین و دقیق‌ترین بازخورد را نسبت به سطح آگاهی هنرجویان یا مشتریانتون رُو خیلی سریع دریافت کنید.
      نکته‌ی مهم‌تر که با روش دیگری در این مقاله توضیح داده شده این هست که خیلی سریع خواهید تونست به درست‌ترین جمع‌بندی از بازخوردهایی که دریافت کردید برسید و بدونید که قدم بعدی درست شما چه اقدامی هست.
      با سپاس از مشارکت شما بزرگوار.

      پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − شش =